Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky pro kupní smlouvy uzavírané na dálku prostřednictvím e-shopu www.cokoloko.cz (verze k 07.06.2023)
Článek 1
Obecné ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) platí pro nákup zboží prostřednictvím e-shopu www.cokoloko.cz. Nákup zboží v rámci nich mohou provádět fyzické i právnické osoby (dále jen „zákazník“) bez omezení s tím, že zákazník souhlasí s tím, že se takto uzavřené kupní smlouvy řídí těmito obchodními podmínkami, jakož i dalšími obchodními podmínkami uvedenými na www.cokoloko.cz a příslušnými právními předpisy.
1.2. Prodávajícím se v těchto obchodních podmínkách rozumí společnost CALLYPSO, s.r.o., se sídlem Pod Žiarcom 914, 027 44, Slovensko, IČ: 45 655 421, DIČ: 20 23 077 067, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu v Žilině, oddíl Sro, vložka č.: 53286/L., e-mail: info@cokoloko.cz, telefonní kontakt: +421944 247 111 (dále jen „prodávající“ nebo „CALLYPSO“ nebo „společnost CALLYPSO“).
1.3 Dozorčí orgán: Slovenská obchodní inspekce, oddělení dozoru, Predmestská 71, P.O. Box B-89, 011 79 Žilina 1
Článek 2
Postup objednávání
Zboží si můžete objednat přímo v internetovém obchodě www.cokoloko.cz nebo telefonicky na číslech +421944 247 111 nebo +421949 572 005, a to ve všední dny od 8.30 do 17.00.
2.1 Zákazník si může objednat jakékoli zboží prostřednictvím e-shopu www.cokoloko.cz, kde je umístěno tlačítko „DO KOŠÍKU“.
2.2 Po stisknutí tlačítka „PŘIDAT DO KOŠÍKU“ se objednané zboží automaticky přidá do nákupního košíku, který je kdykoli k dispozici ke kontrole. Zadání objednávky nepodléhá registraci. Při vytváření objednávky je zákazník povinen vyplnit údaje požadované systémem (rozumí se, že pokud zákazník zadá své IČ, jedná a nakupuje jako podnikatel, nikoli jako spotřebitel). Tyto údaje budou použity pro účely vytvoření objednávky a následného plnění smlouvy. Pokud zákazník při registraci souhlasí s tím, že chce být informován o novinkách a slevových nabídkách, může společnost CALLYPSO použít registrační údaje také pro marketingové aktivity související s její činností. Po registraci bude každému zákazníkovi přidělen osobní účet, který bude používat k hlášení na www.cokoloko.cz při nákupech u CALLYPSO. Pod tímto účtem se budou vytvářet objednávky, registrovat slevy a další výhody pro každého zákazníka. CALLYPSO doporučuje zapsat si přihlašovací údaje a uschovat je pro budoucí nákupy. Při každém dalším nákupu se jednoduše přihlaste pomocí svých přihlašovacích údajů. Zároveň je v zájmu každého zákazníka chránit své přihlašovací údaje, protože jejich poskytnutí jiné osobě může znamenat, že se na stránkách www.cokoloko.cz objeví pod jménem příslušného zákazníka.
2.3 Odesláním objednávky Zákazník potvrzuje, že se seznámil s hlavními vlastnostmi Zboží, jeho celkovou cenou a dalšími náklady, zejména náklady na dodání, resp. že byl Prodávajícím informován o jejich výši. celkovou cenu a náklady (dále jen „cena“), jakož i to, že je povinen tuto konkrétní výši ceny prodávajícímu zaplatit a že si z možností nabízených prodávajícím zvolil vyhovující způsob úhrady ceny, dodací podmínky, dobu, do které se prodávající zavazuje zboží dodat, včetně poskytnutí služby dodání či dopravy, nebo zpracování grafického návrhu. Jakmile je objednávka vytvořena, bude zaregistrována v systému CALLYPSO a zákazník bude informován e-mailem o přijetí objednávky. Doručením potvrzení objednávky kupujícímu je smlouva o koupi zboží považována za uzavřenou s výhradou dodání zboží uvedeného v objednávce a poskytnutí doprovodných služeb za cenu v ní uvedenou, to vše za podmínek uvedených na www.cokoloko.cz v těchto obchodních podmínkách.
2.4 Prodej alkoholických nápojů osobám mladším 18 let není povolen. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se s touto skutečností seznámil.
2.5 E-shop www.cokoloko.cz umožňuje zákazníkům po autorizaci pomocí přihlašovacích údajů přístup k informacím o stavu jejich objednávek (zejména registrace, příjem, platba, odeslání atd.).
2.6 Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že je v plném rozsahu přijímá. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek, která nabývá účinnosti dnem zveřejnění aktualizované verze obchodních podmínek na internetových stránkách www.cokoloko.cz. V případě uzavřené smlouvy o koupi zboží se však tato smlouva řídí obchodními podmínkami platnými v době jejího uzavření. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 01.01.2023.
Článek 3
Platební podmínky
Jsme plátci DPH. Všechny ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH. Zákazník může za zboží zaplatit následujícími způsoby:
online platba kreditní kartou
online platby prostřednictvím internetového bankovnictví
platba předem bankovním převodem
platba na dobírku
3.1 Online platba kreditní kartou
Zákazník zaplatí za zboží online platební kartou Visa nebo MasterCard prostřednictvím platební brány Besteron.
3.2 Online platby prostřednictvím internetového bankovnictví
Zákazník zaplatí za zboží online ihned bankovním převodem přímo z banky zákazníka prostřednictvím platební brány Besteron.
3.3 Platba předem bankovním převodem
V případě objednávky s platbou předem má zákazník různé možnosti platby: ruční úhradu potřebné částky bankovním převodem nebo přímý vklad ve Fio Bance.
Pro platbu prosím použijte následující údaje:
Číslo bankovního účtu: 2401380445/2010 (Fio banka, a. s.)
Variabilní symbol: číslo vaší objednávky, které systém vygeneruje po jejím odeslání.
Popis platby: uveďte své jméno a příjmení
Platební údaje při bankovním převodu ze zahraničí:
IBAN: SK19 8330 0000 0024 0138 0445
SWIFT kód: FIOZSKBAXXX
Adresa banky: Fio banka, a. s., pobočka zahraniční banky, Dunajská 1, 81108 Bratislava – Staré Město
Pokud byla zvolena forma platby předem, bude zboží zákazníkovi odesláno až po přijetí platby na bankovní účet.
3.4 Platba při dodání
Pokud byla zvolena forma platby na dobírku, je třeba při převzetí zboží zaplatit doručovateli cenu uvedenou v objednávce. ). Potvrzení o zaplacení zboží vystaví zákazníkovi dopravce, kterého si zvolí.
V případě objednávky zboží, které je vyráběno přímo na objednávku zákazníka (pokud je u daného zboží uvedeno, že je vyráběno na zakázku), si prodávající vyhrazuje právo požadovat po zákazníkovi zaplacení části (zálohy) nebo celé ceny objednaného zboží předem.
Článek 4
Dodací podmínky a náklady
4.1 CALLYPSO se zavazuje dodat objednané zboží zákazníkovi nejpozději do 10 pracovních dnů od zaplacení ceny uvedené v objednávce nebo od přijetí objednávky prodávajícím, pokud byla zvolena platba na dobírku. Tato dodací lhůta se vztahuje na zboží, které je obvykle skladem (informace o době dodání je uvedena v popisu každého zboží). Pokud jde o objednávku zboží s personalizací, které je vyráběno pro konkrétního zákazníka a na základě jeho objednávky, zavazuje se CALLYPSO dodat toto zboží zákazníkovi nejpozději do 6 týdnů od zaplacení ceny uvedené v objednávce.
Zákazník bere na vědomí, že mohou nastat okolnosti, které CALLYPSO nemůže ovlivnit a které znemožňují dodání objednaného zboží zákazníkovi (obvykle okolnosti vyšší moci); v takovém případě se použije postup uvedený v následujícím odstavci.
4.2 Zaplacením se rozumí okamžik připsání platby ceny (nebo její části, pokud má být podle dohodnutých podmínek objednávky zaplacena předem pouze část ceny; dále jen „záloha“) na účet CALLYPSO, na který měla být tato platba připsána. Pokud výše uvedená dodací lhůta není z technických důvodů proveditelná, zavazuje se CALLYPSO neprodleně informovat zákazníka a v případě, že nedojde k dohodě mezi CALLYPSO a zákazníkem o dodání zboží v náhradní lhůtě, poskytnout jiné zboží ve stejné kvalitě a ceně, nebo jiného náhradního plnění, zavazuje se CALLYPSO vrátit zákazníkovi zaplacenou cenu za zboží nebo zálohu nejpozději do 15 dnů od oznámení o nedodržení dodací lhůty, a to stejným způsobem, jakým byla uhrazena cena objednávky, pokud se CALLYPSO a zákazník nedohodnou jinak. V praxi je zboží zpravidla dodáno do tří pracovních dnů, nebo zboží označené v popisu jako „na objednávku“, do 2-4 týdnů od data připsání platby ceny nebo zálohy na účet CALLYPSO nebo od přijetí objednávky prodávajícím, pokud je zvolena platba na dobírku.
4.3 CALLYPSO se zavazuje dodat Zboží Zákazníkovi na adresu v České republice, kterou Zákazník uvede v Objednávce jako místo dodání. Pokud je cena objednávky nižší než 1499 CZK, bude dodání zboží provedeno na náklady zákazníka (podle zvoleného způsobu dopravy a platby). Pokud je cena zboží uvedená v objednávce alespoň 1499 CZK, CALLYPSO dodá zboží zákazníkovi na vlastní náklady (v rámci dodávky po celé ČR). Pokud však zákazník nepřevezme ohlášenou zásilku alespoň 5 dní předem z důvodu nepřítomnosti nebo z jiného důvodu, o kterém společnost CALLYPSO nebyla předem informována, právo zákazníka na bezplatné dodání zboží zaniká a případné opětovné dodání bude provedeno na náklady zákazníka.
4.4 Pokud si Zákazník zvolí jako způsob dodání osobní odběr v sídle společnosti CALLYPSO, zaplatí za Zboží předem bankovním převodem. Náklady na dopravu při osobním odběru zboží nejsou účtovány bez ohledu na výši objednávky. Po připsání platby ceny na účet CALLYPSO bude prodávající kontaktovat zákazníka a dohodne se s ním na termínu osobního odběru.
4.5 CALLYPSO nabízí zákazníkovi následující způsoby doručení:
1) kurýrní společnost GLS Slovakia
2) osobní odběr zboží
Doba dodání zboží zasílaného kurýrní společností GLS Slovakia je obvykle následující pracovní den ode dne odeslání.
4.6 Náklady na dopravu nejsou zahrnuty v ceně zboží. Ceny jednotlivých způsobů dopravy jsou uvedeny v průběhu objednávání, kde si zákazník může vybrat způsob dopravy a platby, který mu nejvíce vyhovuje.
Náklady na dopravu jsou následující (ceny jsou uvedeny včetně DPH) :
doručení kurýrní službou GLS (platba na dobírku): 165 CZK
doručení kurýrní společností GLS (platba předem, bankovním převodem nebo platba kartou či online platba přes internetové bankovnictví): 135 CZK
DOPRAVA ZDARMA NA OBJEDNÁVKY NAD 1499 CZK!*
Článek 5
Zrušení objednávky ze strany zákazníka
Ustanoveními tohoto článku 5 není dotčeno právo zákazníka, který jedná a nakupuje na www.cokoloko.cz jako spotřebitel, odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku ve smyslu příslušných právních předpisů, jak je uvedeno v článku 6 níže. Takový zákazník jednající jako spotřebitel může rovněž odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku (zrušit svou objednávku) před začátkem lhůty pro odstoupení od smlouvy podle článku 6.
Zákazník má právo zrušit objednávku bez udání důvodu kdykoli před závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Zrušení objednávky musí kupující zaslat písemně nebo e-mailem.
Storno formulář | Klikněte pro zobrazení ve formátu PDF zde >
V případě zrušení objednávky „zboží na objednávku“ je zákazník povinen uhradit prodávajícímu škodu způsobenou tímto jednáním. Prodávající je oprávněn požadovat náhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na zakázku“, které muselo být pořízeno na žádost zákazníka, nebo v případě, že v souvislosti s dodáním zboží již vznikly prokazatelné náklady.
V případě, že si kupující nevyzvedne zboží na poště nebo u dopravce, přestože nedošlo ke zrušení objednávky ze strany kupujícího nebo prodávajícího, je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady vynaložené na odeslání zboží a jeho vrácení dopravcem. Prodávající si vyhrazuje právo zveřejnit jméno kupujícího na černé listině, která je zveřejněna výhradně v internetovém obchodě www.cokoloko.cz.
Zrušení objednávky společností CALLYPSO
CALLYPSO si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část, pokud z technických důvodů nelze zboží dodat v požadovaném termínu nebo podle podmínek objednávky, pokud se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo pokud se výrazně změnila cena účtovaná dodavatelem zboží. Pokud tato situace nastane, společnost CALLYPSO bude neprodleně kontaktovat zákazníka a dohodne se s ním na dalším postupu. V případě, že zákazník již uhradil cenu objednávky (zálohovou fakturu) nebo její část a nedojde k dohodě mezi CALLYPSO a zákazníkem o poskytnutí jiného zboží stejné kvality a ceny nebo o jiném náhradním plnění, zavazuje se CALLYPSO vrátit zákazníkovi cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu do 15 dnů na účet nebo adresu zákazníka.
Článek 6
Poučení o právu zákazníka odstoupit od smlouvy (platí pouze pro nákupy zákazníka, který je považován za spotřebitele).
6.1 Zákazník, který vůči prodávajícímu vystupuje jako spotřebitel, má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 30 dnů ode dne převzetí zboží, přičemž tato lhůta se považuje za zachovanou, pokud je oznámení o odstoupení od smlouvy odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty. Po uplynutí této lhůty již není možné od smlouvy odstoupit. Zboží se považuje za převzaté zákazníkem v okamžiku, kdy zákazník nebo jím určená třetí osoba, s výjimkou dopravce, převezme všechny části objednaného zboží.
6.2 Zákazník uplatní své právo na odstoupení od smlouvy písemně na výše uvedené adrese sídla prodávajícího, e-mailem na adrese info@cokoloko.cz nebo jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že od smlouvy odstoupil. Zákazník je oprávněn k odstoupení od Smlouvy použít formulář pro odstoupení od Smlouvy nebo písemné prohlášení o odstoupení od Smlouvy podepsané Zákazníkem, ve kterém uvede své jméno a příjmení, adresu, číslo objednávky, datum objednávky a číslo účtu pro finanční vypořádání. Důkazní břemeno při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese zákazník jako spotřebitel.
V případě, že zákazník uplatní své právo na odstoupení od smlouvy, vrátí zboží společnosti CALLYPSO, a to buď osobně v sídle prodávajícího, nebo zasláním na adresu sídla prodávajícího či jiným způsobem předem dohodnutým se společností CALLYPSO, a to do 30 dnů ode dne, kdy uplatnil své právo na odstoupení od smlouvy, nejpozději však do dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být zasláno nebo předáno společnosti CALLYPSO s dokladem o koupi, kompletním příslušenstvím, dokumentací a obalem. Zásilky na dobírku nebudou prodávajícím akceptovány. Zákazník má právo po obdržení zboží v rámci lhůty pro odstoupení od smlouvy zboží rozbalit a vyzkoušet obdobným způsobem, jaký je obvyklý při nákupu v klasickém kamenném obchodě, tj. vyzkoušet zboží za účelem zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Zákazník odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku takového nakládání se zbožím, které přesahuje nakládání nezbytné pro zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Poškození obalu a samotného zboží bude prodávajícím akceptováno pouze v rozsahu, v jakém mu nemohlo být zabráněno přiměřeným testováním zboží v souladu s tímto ustanovením těchto obchodních podmínek, tj. které nepřekračuje rozsah zacházení nezbytného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.
6.3 Při odstoupení od smlouvy nese zákazník náklady na vrácení zboží prodávajícímu. Pokud však dodané zboží nemá vlastnosti, o které zákazník projevil zájem a které odpovídají popisu poskytnutému prodávajícím, nese náklady na jeho vrácení a dodání zboží, které odpovídá smlouvě, jakož i veškeré náklady, které zákazník v této souvislosti důvodně vynaložil, prodávající.
6.4 CALLYPSO se zavazuje vrátit Zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy, veškeré platby přijaté od Zákazníka na základě Smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a dalších nákladů a poplatků, a to stejným způsobem, jakým Zákazník zaplatil za Zboží, pokud se Zákazník s Prodávajícím nedohodnou jinak. Prodávající však uhradí zákazníkovi náklady na dopravu, dodání a poštovné pouze v rozsahu nejlevnějšího běžného způsobu dodání nabízeného prodávajícím, bez ohledu na způsob dodání zvolený zákazníkem. Bez ohledu na výše uvedené není Prodávající povinen vrátit Zákazníkovi cenu a další náklady, dokud není Zboží Zákazníkovi doručeno nebo dokud Zákazník neprokáže, že Zboží zaslal zpět Prodávajícímu.
6.5 V souladu se zákonem nesmí zákazník odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:
(a) poskytnutí služby, pokud bylo poskytování služby zahájeno s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo odstoupit od smlouvy, jakmile byla služba plně poskytnuta, a pokud byla služba plně poskytnuta;
(b) prodej zboží vyrobeného podle specifických požadavků zákazníka, zboží vyrobeného na zakázku nebo zboží speciálně určeného pro jednoho zákazníka;
(c) prodej zboží podléhajícího rychlé zkáze nebo rychlé zkáze;
(d) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukově obrazových záznamů, knih nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud zákazník obal rozbalil;
(e) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné k vrácení ze zdravotních nebo hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen;
(f) prodej zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíseno s jiným zbožím;
(g) poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud bylo poskytování takového obsahu zahájeno s výslovným souhlasem zákazníka a zákazník prohlásil, že byl řádně informován o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo odstoupit od smlouvy.
Článek 7
Postupy pro uplatňování a vyřizování stížností, reklamací a reklamací zákazníků
7.1 Zákazník je povinen zboží vizuálně zkontrolovat ihned při převzetí nebo po něm. Je oprávněn zboží nepřevzít, pokud je na zboží nebo jeho obalu viditelné mechanické poškození zjevně způsobené přepravou nebo pokud je zboží nekompletní. V takovém případě musí vždy sepsat s pracovníkem přepravní společnosti, která mu dodání zboží zajistila, protokol o poškození/reklamaci a odmítnout zásilku převzít. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu musí být nahlášeno ihned po obdržení zásilky a výrobek nesmí být používán. Pozdější reklamace tohoto druhu nemusí být s ohledem na reklamační řád dopravce uznány.
7.2 Není-li uvedeno jinak, vztahuje se na prodávané zboží zákonná záruční doba v délce 24 měsíců, která začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Dokladem o prodeji je faktura, která slouží jako dodací a záruční list. Reklamace lze uplatnit pouze v záruční době.
7.3 Společnost CALLYPSO neodpovídá za vady způsobené mechanickým poškozením výrobku, provozem výrobku v nevhodných podmínkách (zejména v chemicky agresivním, prašném, vlhkém prostředí, v silném magnetickém poli apod.), zásahem do výrobku jinou než oprávněnou osobou (autorizovaným servisním technikem) nebo způsobené přírodními katastrofami. Na závady způsobené nadměrným opotřebením, přetížením nebo nesprávným používáním a údržbou výrobku se záruka nevztahuje.
7.4 Stížnosti se vyřizují v pracovních dnech e-mailem ( info@cokoloko.cz), telefonicky (+421944 247 111) nebo písemně.
7.5 V případě oprávněné reklamace je možné vrátit peníze stejným způsobem, jakým byla provedena platba (tj. na dobírku, bankovním převodem nebo kreditní kartou).
7.6 Zákazník může reklamované zboží předat k reklamaci osobně nebo zaslat na adresu prodávajícího:
CALLYPSO, s.r.o., Pod Žiarcom 914/42, 027 44 Tvrdošín, Slovensko.
Balení musí být řádně zabaleno a musí obsahovat:
1) nárokované zboží,
2) kopii faktury,
3) podrobný popis závady a kontaktní údaje zákazníka – zpáteční adresa, telefonní číslo, e-mail.
Zákazník může zboží zaslat k reklamaci buď formou balíku, nebo doporučeným dopisem. Pokud je zboží zasíláno na dobírku, nebude tato zásilka přijata. Reklamované zboží musí být dodáno čisté a mechanicky nepoškozené.
Reklamační řízení začíná dnem přijetí reklamovaného zboží prodávajícím a končí dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu. CALLYPSO rozhodne o oprávněnosti reklamace nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání reklamovaného zboží. Společnost informuje zákazníka o výsledku e-mailem, pokud není dohodnuto jinak. Oprávněná reklamace, včetně odstranění závady, bude vyřízena na náklady společnosti CALLYPSO bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno kupujícímu s příslušným stanoviskem.
7.7 Pokud zákazník není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má zákazník právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na žádost Zákazníka dle předchozí věty odpoví záporně nebo na takovou žádost neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání Zákazníkem, má Zákazník právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu dle ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je Slovenská obchodní inspekce nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (seznam je k dispozici na http://www.mhsr.sk/); zákazník má právo volby, na který z výše uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Zákazník může využít platformu pro řešení sporů online, která je k dispozici na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/, a podat návrh na alternativní řešení svého spotřebitelského sporu.
7.8 Stížnosti a podněty může zákazník podávat osobně v sídle prodávajícího nebo e-mailem na adrese info@cokoloko.cz. V závislosti na formě stížnosti nebo reklamace bude zákazníkovi zaslána odpověď do 30 dnů od jejího obdržení.
Článek 8
Ochrana osobních údajů spotřebitele
8.1 V souvislosti se zavedením nové právní úpravy v oblasti ochrany osobních údajů – Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) a zavedením opatření k zajištění souladu společnosti CALLYPSO, s.r.o. s GDPR, jakož i se souvisejícími relevantními právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů (např. zákon č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně a doplnění některých zákonů, vyhlášky Úřadu pro ochranu osobních údajů Slovenské republiky), obecnou informační povinnost týkající se ochrany osobních údajů lze nalézt na internetových stránkách.
8.2 Obchodní IS je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů Slovenské republiky pod reg. č.: 201402099.
Plně respektujeme soukromí našich zákazníků, nicméně ke zpracování objednávky potřebujeme některé osobní údaje, které budou použity výhradně pro zaslání objednaného zboží a pro komunikaci se zákazníkem. Pokud si zákazník nepřeje, aby byly jeho osobní údaje uloženy v databázi prodávajícího, může si zboží objednat telefonicky nebo uvést v „Poznámce k objednávce“ požadavek na jejich vymazání ihned po zpracování objednávky.
Provozovatel internetového obchodu www.cokoloko.cz tímto prohlašuje, že s osobními údaji svých zákazníků, získanými registrací při vytváření zákaznického účtu, nakládá v souladu se „Zákonem č. 428/2002 Sb. o ochraně osobních údajů“. Z výše uvedeného zákona rovněž vyplývá povinnost neposkytnout získané osobní údaje třetí straně. Výjimkou je při volbě způsobu doručení zboží přepravní službou poskytnutí potřebných údajů externímu dopravci za účelem doručení zásilky.
Provozovatel internetového obchodu www.cokoloko.cz se současně v souladu s § 20 odst. 3 výše uvedeného zákona zavazuje, že na žádost zákazníka neprodleně vymaže jeho osobní údaje z databáze internetového obchodu.
Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo odstoupit od záruky bezpečného nakládání s osobními údaji zákazníků v případě napadení serveru neznámým pachatelem – hackerem. V takovém případě se výše uvedená pravidla pro nakládání s údaji nepoužijí.
8.3 Souhlas se zpracováním osobních údajů a potvrzení věku
Zaškrtnutím políčka zákazník jako subjekt údajů vyjadřuje svůj souhlas se zpracováním mých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení a e-mailová adresa společností CALLYPSO, s.r.o., se sídlem Pod Žiarcom 914, 027 44 Tvrdošín, Slovensko, IČO 45 655 421, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu v Žilině, oddíl Sro, vložka č. 53286/L. (dále jen „CALLYPSO“) jako správce, za účelem zasílání marketingových sdělení týkajících se obecných informací o novinkách (obecný newsletter) prostřednictvím e-mailu. Tento souhlas se považuje také za souhlas se zasíláním reklamních a elektronických zpráv. Souhlas uděluji na dobu do odvolání.
Zákazník zároveň bere na vědomí, že v souladu s příslušnými právními předpisy může samostatně souhlasit se zpracováním osobních údajů pouze osoba, která dosáhla věku 16 let, a že v případě, že osoba tohoto věku nedosáhla, je nutný souhlas jejího zákonného zástupce. V takovém případě nelze souhlas udělit, ale je třeba kontaktovat společnost CALLYPSO na níže uvedené e-mailové adrese. Potvrzením svého souhlasu proto zákazník zároveň potvrzuje, že dosáhl věku 16 let.
8.4 Informační povinnost správce
Správcem osobních údajů je společnost CALLYPSO, s.r.o., se sídlem Pod Žiarcom 914, 027 44 Tvrdošín, Slovensko. Společnost CALLYPSO jmenovala svým odpovědným zástupcem ing. Jana Kotlárová, e-mailová adresa info@cokoloko.cz, telefonní číslo +421944 247 111.
Společnost CALLYPSO můžete kontaktovat na adrese:
(a) písemně zasláním dopisu na adresu sídla společnosti s uvedením jména a příjmení odpovědné osoby pod jménem společnosti,
- b) elektronicky zasláním e-mailu na výše uvedenou e-mailovou adresu; nebo
- c) telefonicky na výše uvedeném čísle.
Právním základem pro zpracování osobních údajů je výše uvedený souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. a) nařízení o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“).
Příjemci osobních údajů jsou následující zpracovatelé:
WEBSUPPORT s.r.o., se sídlem Staré Grunty 12, 841 04 Bratislava, IČO: 36 421 928, zapsaná u Okresního soudu Bratislava I, vložka č. 63270/B.
Subjekt údajů má právo podat petici, pokud se domnívá, že jsou přímo dotčena jeho práva podle GDPR nebo jiných příslušných právních předpisů.
Subjekt údajů poskytuje své osobní údaje dobrovolně a má vůči správci právo (i) požadovat přístup k osobním údajům, (ii) na opravu osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, (iv) na omezení zpracování osobních údajů a (v) právo na přenositelnost údajů. Subjekt údajů může tato práva uplatnit tak, že kontaktuje společnost CALLYPSO, jak je uvedeno výše.
8.5 Rozhodné právo
Příslušnými právními předpisy jsou zejména nařízení GDPR, příslušný zákon o ochraně osobních údajů v platném znění a další platné obecně závazné právní předpisy.
Článek 9
Závěrečná ustanovení
Zaškrtnutím políčka před odesláním objednávky zákazník vyjadřuje, že si tyto všeobecné obchodní podmínky přečetl, plně rozumí jejich obsahu a souhlasí s nimi. Pokud zákazník nesouhlasí se zněním obchodních podmínek, může svůj nesouhlas vyjádřit písemně.
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemně oznámit změnu všeobecných nákupních podmínek je splněna jejím umístěním na internetových stránkách www.cokoloko.cz.
Vztahy neupravené těmito všeobecnými podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, zákona č. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodu a o změně a doplnění zákona č. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění zákona č. 284/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají vůči zákazníkovi účinnosti uzavřením kupní smlouvy.